Comanda de minimum 99 lei pentru a beneficia de transport gratuit!

Toggle Nav

Pentru a putea comanda on-line produse de le Substitute este necesară crearea și utilizarea unui cont valabil pe site-ul www.substitute.ro, în care să indicați corect adresa de email și numărul de telefon de contact.

Toate produsele cumparate de pe site-ul Substitute vin insotite de factura si certificat de garantie (in cazul in care fac obiectul unei garantii).

Pentru comenzile din orasul Sibiu facute online, produsele se vor ridica de la magazinul nostru din strada Nicolae Balcescu, Nr 22, Ap 11.

Livrarea și plate produselor pentru restul localităților din România

  • Pentru comenzi mai mici de 99 lei, livrarea se face prin Fan Courier și are un cost de 15 lei.
  • Pentru comenzi mai mari de 99 lei, livrarea se face prin Fan Courier și transportul este gratuit.
  • Se plateste numerar (ramburs) contavaloarea comenzii in momentul in care aceasta este livrata de curier.

Conditii de returnare a produselor 

Firma noastra accepta returnarea produselor in urmatoarele situatii :

  • Daca produsul nu este conform cu specificatiile din oferta noasta.
  • Daca produsul comandat nu este conform cu specificatiile cumparatorlui.
  • Daca produsul nu este functional in primele 24 ore de la data primirea coletului.
  • Daca coletul prezinta deteriorari la receptie.

Pentru a putea returna un produs din situatile enumerate mai sus este necesara o cerere de inregistrare pentru retur de produse :

  • Cumparatorul trimite prin e-mail la adresa office@substitute.ro o cerere cu subiectul “ Cerere retur produse”
  • Cerere trebuie sa contina : numar comanda si data emiterii,nume si prenume comparator, adresa de e-mail folosita pentru comanda, numar factura si data emiterii facturii, cauze/motive care au dus la cererea pentru returnarea produsului
  • Copie dupa facture fiscala atasata la cerere

Dupa ce toate cerintele mentionate mai sus au fost efectuate,  cererea va fi aprobata si inregistrata in sistem. In maxim 24-48 de ore cumparatorul va primi o notificare pe e-mail care contine numar de inregistrare retur si detalii pentru aplicarea procedurii de retur.

  • Produsul pe care doriti sa il returnat trebuie sa fie in ambalaj original cu toate consumabile si accessorile aferente fara a prezenta urme de uzura.
  • Dup ace am primit produsul returnat, personalul clificat al firmei noastre, va verifica si constata daca produsul respective face sau nu obiectul procedure de retur
  • In cazul in care produsul nu face obiectul garantiei, dupa constatare, cheltuielile de transport si constatare  vor fi suportate de catre client
  • Cumparatorul va fi notificat prin e-mail in 24-48 de ore de primirea produsului despre decizia finala.
  • Termenul de re-livrare va fi intre 24 si 48 de ore dar In cazul in care nu mai exista un produs similar in stoc pentru o eventuala inlocuire, termenul se poate prelungi pana la 10 zile.

Atentie!!! In cazul in care nu se pot indeplinii conditiile enumerate mai sus nu se poate finializa procedura de retur.

Costuri suportate de catre cumparator:

  • Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 10 zile de la receptia produsului;
  • Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);
  • Cheltuieli speciale retinute din pretul produsului la vanzare, daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca produs nou. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita aceaste cheltuieli in vederea readucerii la stadiul initial al produsului vandut sau pentru a acoperi diferenta de pret in cazul revanzarii produsului ca produs cu valoare scazuta fata de starea initiala;

Costuri suportate de catre vanzator:

Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca :

  • Daca produsul nu este conform cu specificatille din oferta vanzatorului.
  • Daca produsul nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
  • Daca produsul este nefuncional in primele 24 ore de la receptive sau colete ce prezinta deteriorari.

Atentie!!! Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca produs nou , vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita acceste cheltuieli in vederea readucerii la stadiul initial al produsului vandut sau pentru acoperi diferenta de pret in cazul revanzarii produsului ca produs cu valoare scazuta fata starea initiala.

Rambursare sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.